11 Februari: Energylab met Klaas Dijkhoff en Michael Shellenberger!

Heb jij een geweldig innovatief en groen idee en wil je dat met ons delen? Wij zijn heel benieuwd. Als je idee goed genoeg is, vragen we je om het persoonlijk uit te komen leggen aan fractievoorzitter Klaas Dijkhoff en de Amerikaanse klimaatgoeroe Michael Shellenberger.

De vijf deelnemers met de beste of gaafste idee├źn worden uitgenodigd om het op 11 februari tegen elkaar op te nemen. Jullie krijgen dan 3 minuten om je idee, in het Engels, op een ludieke manier te pitchen. Daarna kun je vast wat vragen van de jury verwachten!

Op deze dag zal Michael Shellenberger zijn visie op het klimaat geven en hierover in gesprek gaan met Klaas Dijkhoff. En het publiek kan natuurlijk meepraten!

Dus, denk jij dat jij het beste of coolste groene en innovatieve idee heb jij het in je om de kritische jury te overtuigen? Maak dan een filmpje van maximaal drie minuten en stuur dat voor 4 februari naar energylab@vvd.nl. Op 6 februari zullen wij de vijf finalisten bekend maken en uitnodigen. Heb je (nog) geen groen idee maar wil je wel aanwezig zijn bij deze dag? Dat kan ook! Meld je aan via MijnVVD of stuur een mailtje naar energylab@vvd.nl. Wees er wel op tijd bij, want er is maar een beperkt aantal plekken!